[vc_row][vc_column][vc_column_text]

برنامه نویسی تلگرام و اتوماسیون تلگرام

[/vc_column_text][vc_column_text]برنامه نویسی تلگرام به معنای کنترل تلگرام در انجام امکانات تلگرام به صورت اتوماتیک می باشد. تلگرام یک سیستم کامل پیام رسانی می باشد که در ایران کاربران زیادی دارد و علی رغم فیلتر تلگرام ، هنوز نیز بسیاری از کاربران از نسخه های بدون فیلتر آن مانند موبوگرام ، طلگرام طلایی و … استفاده می کنند.

یکی ازامکانات تلگرام ساخت گروه و ساخت کانال می باشد. عضوگیری برای گروه و کانال در تلگرام شامل یک فرایند خاص می باشد که با توجه به بررسی های امنیتی تلگرام ، روزانه تعداد محدودی ممبر می توان به telegram اضافه نمود. برنامه نویسی تلگرام در واقع اتوماتیک کردن ممبر گیری برای گروهها می باشد همچنین می توانیم با ارسال تعداد زیادی دعوت نامه عضویت در کانال و گروه ، ممبرهایی به کانال و گروه تلگرام خود اضافه نماییم. همچنین می توان با تولید تعداد زیادی شماره موبایل و یا استخراج شماره تلفنهای خاصی از سایتهای مختلف مانند دیوار و شیپور ، بررسی نمود که آیا این شماره ها تلگرام دارند و در صورتی که داشتند انها را به کانتکت های تلگرام خود افزود و در آینده آنها را عضو گروه یا کانال خاصی نمود.

از دیگر امکانات برنامه نویسی تلگرام ارسال پیامهای تبلیغاتی به تعداد زیادی کاربر می باشد . ممکن است هر گونه ایده یا فکری در مورد برنامه نویسی در تلگرام به ذهنتان برسد . ما می توانیم ایده شما را بررسی و در صورت امکان آن را برای شما برنامه نویسی نماییم. جهت انجام برنامه نویسی در تلگرام و انجام برنامه نویسی اندروید و سفارش برنامه نویسی ویندوز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”2095″ alignment=”center” onclick=”img_link_large”][vc_column_text]بعضی امکانات نرم افزار برنامه نویسی تلگرام:

جهت پیاده سازی ایده های تلگرامی خود و سفارش برنامه نویسی تلگرام با ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.