[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اتوماسیون وب ، اتوماسیون فایرفاکس ، اتوماسیون گوگل کروم و سایر بروزرها

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]یسیاری از کارهایی که به صورت روزانه در مرورگرها انجام می دهیم قابلیت اتوماتیک نمودن دارند. اتوماسیون وب به همراه یک ایده جالب می تواند شما را میلیاردر کند. می توان با طراحی یک ربات نرم افزاری کنترل بروزرهای مختلف مانند فایر فاکس ، گوگل کروم ، اینترنت اکسپلورر و … را در دست گرفت و تمامی امور را کاملا اتوماتیک انجام داد.

جهت برنامه نویسی و اتوماسیون وب و طراحی ربات firefox و سایر بروزرها مثل google chrome از یک افزونه به نام سلنیوم استفاده می شود. selenium  در واقع واسط میان نرم افزار ما و بروزر مربوطه بوده و تمامی امکانات آن بروزر را کنترل و هدایت می کند.

شما می توانید با توجه به نیاز خود نرم افزارهای مختلفی را جهت کنترل مرورگر سفارش داده و موفقیت خود در تجارت الکترونیک به وسیله اتوماسیون وب رقم بزنید.

به عنوان مثال نرم افزاری طراحی کنید که به محض باز شدن سایت دانشگاه اقدام به ثبت نام شما نماید و به محض باز شدن سایت فروش خودرو ، خرید خودرو را برای شما انجام دهد نمونه هایی از برنامه نویسی اتوماسیون وب می باشند.

همچنین می توانیدبا جستجوی مشاغل خاصی در گوگل ، نتایج چند صفحه اول گوگل را بررسی نموده و تمام شماره موبایلهای موجود در آن سایتها را که در واقع مخاطبین تبلیغاتی شما می باشند را استخراج نموده و با کمک نرم افزارهای دیگر مانند برنامه نویسی تلگرام ، این مخاطبین را عضو گروه یا کانال خاصی در تلگرام نموده و کسب و کار تلگرامی خود را راه اندازی نمایید.

به عنوان مثال با این نرم افزارها می توانید کلیه سایتهای مشاوره انجام پایان نامه را بررسی نموده و با تشکیل یک گروه تلگرامی ، کسب و کار مشاوره و آموزش انجام پایان نامه را راه اندازی نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2097″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]کنترل کامل سایتهایی مانند سایت دیوار ، شیپور و … می تواند لیست کاملی از مخاطبین خاص را به شما بدهد که تبلیغات خود را به صورت هدفدار برایشان ارسال نمایید.

با توجه به تخصص فراوان در انجام اتوماسیون کروم و اتوماسیون فایر فاکس و به طور کلی اتوماسیون وب  انجام کلیه پیشنهادهای طراحی ربات در فایرفاکس و کروم به سادگی قابل انجام و قابل مشاوره می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]بعضی امکانات نرم افزار اتوماسیون وب:

جهت سفارش طراحی ربات در فایر فاکس و گوگل کروم و سایر مرورگرهای وب با ما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.