برنامه مدیریت دانشجویان دانشگاه به زبان c++

در این برنامه ابتدا یک منو ظاهر می شود که از کاربر چند انتخاب می گیرد :

این برنامه سی پلاس پلاس با استفاده از استرکچرها یک ساختار جهت نگهداری دانشجویان معرفی می نماید و سپس یک آرایه 100 عضوی از این استرکچر تعریف می نماید. در صورتی که منوی اضافه نمودن دانشجو انتخاب شود ابتدا تعداد دانشجویان پرسیده شده و سپس اطلاعات تک تک آنها دریافت و در آرایه ذخیره می شود. اطلاعات دانشجویان شامل اقلام زیر میباشد که به راحتی قابل افزایش و تغییر می باشند :

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. شماره دانشجویی
  4. سال ورود
  5. معدل
  6. تعداد واحد پاس شده

برنامه پس از دریافت این اطلاعات ، امکانات ویرایش و نمایش آنها را در اختیار کاربر قرار می دهد. ساختار استرکچر این پروژه در یک هدر فایل جداگانه تعریف شده و  برنامه به صورت توابع تعریف شده که هر تابع در یک فایل .cpp قرار گرفته است.

تصویری از محیط اجرای این پروژه را در زیر مشاهده می نمایید:

برنامه مدیریت دانشجویان دانشگاه به زبان c++این بهترین برنامه جهت آموزش structure و آرایه و اشاره گرها در c++ می باشد. همچنین ساختار تقسیم پروژه به چند فایل کوچک و ضمیمه کردن آنها در فایل اصلی بهترین روش ایجاد خوانایی و توسعه برنامه می باشد. جهت دریافت این پروژه و سایر پروژه های c++ و یا سفارش پروژه برنامه نویسی c++ با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.